عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

چگونه می توان خشم و عصبانیت را کنترل کرد؟ 0 0
عصبانیت احساسی مخرب است و آرامش فکری را از ما می ‌گیرد. عصبانیت با احساس پریشانی ما را رها می‌ سازد و اغلب افسردگی و پشیمانی از خود به جا می‌ گذارد. 
چند راه برای کنترل عصبانیت:
1 .به فوايد و مضرات عصبانيت فکر کنيد.
بعد از اينکه عصبانيت‌تان فروکش کرد با خود فکر کنيد اين عصبانيت چه فوايدي براي من و فرد مقابل داشت؟ آسيب‌ها و اثرات منفي آن روي من و ديگري چه‌قدر بود؟ آيا مشکل را برطرف کرد؟
2. موقعيت را بپذيريد.
برخي چيزها را نمي‌توان تغيير داد. گاهي بايد به جاي عصباني شدن وضعيت کنوني را پذيرفت و با آن سازگاري پيدا کرد. در اين صورت لازم است شيوه‌هاي مقابله با مشکلات را ياد گرفته و يا با آنها سازگار شويد. 
3 .به سلامت خود بينديشيد.
عصبانيت موجب افزايش هورمون استرس و عصبانيت در بدن شما مي‌شود که اين خود موجب افزايش فشار خود شما مي‌شود. پس بگذاريد با آرامش مشکلات برطرف شود، چرا که عصبانيت‌هاي طولاني مدت و شديد سلامت قلب شما را هم به خطر مي‌اندازد.
4- حواس خود را به چيز ديگر معطوف کنيد.
یکی از بهترین راه ها برای کاهش خشم اشتغال به برخی فعالیت ها ی جذاب است. برخی از افراد کارهای ورزشی انجام می دهند ، برخی دیگر مطالعه می کنند یا تلویزیون تماشا می کنند و برخی به سرگرمی های مورد علاقه ی خود می پردازند.
5.با خودتان گفت وگو کنيد.
بسياري از مردم با خودشان گفت وگو مي کنند. گفت وگو با خود موجب کاهش خشم در بعضي از افراد مي شود ، ولي در برخي ديگر از افراد موجب افزايش يا پايداري خشم مي شود. .
6- بپذيرد که زندگي هميشه منصفانه نيست.
تا وقتي که نپذيريم جهان بي عيب و نقص نيست ، نسبت به همه چيز و همه کس خشمگين مي شويم. با برخورد بي ادبانه اي روبه رو شده ايم، به يک ميهماني دعوت نشده ايم يا لاستيک ماشين مان صاف است. اينکه خشمگين بشويم يا نشويم مي تواند يک تصميم باشد که مي توانيم آن را آگاهانه يا ناآگاهانه ياد بگيريم، ما مي توانيم به اينکه گاهي جهان غيرمنصفانه است ، خو بگيريم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 585
بازدید ماه : 4503
بازدید کل : 280405
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس